دیروز که گذشت روز دختر بود و من از دو روز پیش مشغول کلیپ ساختن برای یک زوج بودم که به تازگی خداوند بهشون دختری بخشیده و بعد از اون انتخاب آهنگ برای هدیه به اطرافیانم از طرفی هم بعضی‌ها روز دختر رو خیلی روز ناپسندی می‌دونند و میگن توهینه که هم روز زن داریم و هم روز دختر واسه همین نمی دونستم به کی تبریک بگم به کی نگم :دی

به اونایی که حدس می‌زدم از تبریک گفتن خوشحال می‌شند تبریک گفتم ولی آخر شب یه عکسی توی تلگرام دیدم دلم ریش شد ، چهره‌های معصوم دختران حادثه شین‌آباد رو دیدم که قربانی کمبود امکانات لازم مدرسه شده بودند.

مثل خیلی وقت‌های دیگه نمی‌دونم باید چی کار کنم

گفتم حداقل بیام اینجا بنویسم که مثل خیلی از غم‌های دیگه زودگذر نباشه و یادم بمونه که تو سرزمین من چه بیگناه افرادی هستند که می‌شه کمکشون کرد که براشون حادثه‌ای رخ نده و یا درد حادثه رخ داده درمان بشه.

ان شاء الله بشه که وسیله‌ای قرار داده بشم واسه بهبود زندگی مردم ...