یک هفته تمام هست که با تمام دنیای اینترنت خداحافظی کردم

حتّی تلگرام هم چک نکردم

البته این امر 100 درصد اختیاری هم نبود امّا راضی‌ام الان بعد از یک هفته همون 5تا وبلاگ رو چک کردم چی نوشتند هم خبرهای خوشحال کننده بود و هم ناراحت کننده

من خیلی دنبال طالع بینی نمی‌رم دیشب کاملا اتّفاقی به این طالع بینی برخورد کردم

روزهای پرکار و مفیدی را پیش رو خواهید درید که باید دقیق و حساب شده به انجام آن مبادرت ورزید.

پس از مدتها انتظار بالاخره نوبت شما رسیده و قرعه به نامتان خواهد افتاد.بهتر است حالا کمی پس انداز کنید تا در موقع ضروری از آن بهره بگیرید؛ به یک مسافرت دسته جمعی می روید که به شما بسیار خوش خواهد گذشت،کمی زودرنج و حساس شده اید و هنگام مواجهه شدن با مسایل دچار هراس می شوید.!

. برای مادرم :

ﻓﺮﺩﯼ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﺗﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﻣﻀﻄﺮﺏ ﻭ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖﻭﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﺨﻔﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ. ﺗﺎ ﺩﯾﺮ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﻭ ﮐﻤﮏ

ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺗﺮ ﮐﻨﯿﺪ.

ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ

ﺧﺼﻮﺻﯿﺖ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺂﯾﺪ ﺩﺭ

ﺟﻬﺖ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺁﻥ ﺑﮑﻮﺷﯿﺪ .

ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻭ ﺗﺤﻮﻻﺗﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﻋﺠﻠﻪ ﺑﻪ ﺧﺮﺝ ﻧﺪﻫﯿﺪ.

ﻋﺠﻠﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ

طالع بینی خیلی عجیبی بود با واقعیّت مو نمی‌زد

این روزها که اینترنت نداشتم کار جدیدی برای خالی کردن خودم انتخاب کردم نوشتن درون وُرد و ذخیره‌ی آن در یک مکان شلوغ در لپ‌تاپ که کسی هم شک نکنه تجربه جالبیست...

ذهنم بسیار آشفته و نگران هست :(