سلام
این اولین باره می خوام در مورد کنکور بنویسم و احتمالا تا روز کنکور خیلی درموردش می نویسم 
در این روزها که من باید کنکور رو قوی شروع کرده و مقداری از کارآموزیم رو رفته باشم و ...
اما هیچی طبق روالش نیست من به شدت در دنیای اعتقادی خود غرق شده‌‌ام نمی دونم الان باید به کدوم بپردازم بیخیال اعتقادات شوم و درسم رو بخونم یابه تحقیق بپردازم ، تحقیق هایی که شاید چندین ساعت زمان من رو بگیره و شاید چند برابر هم انرژی ام را 
نمی دونم چرا همچیز تو این برهه حساس زندگیم به هم گره خوردند نمی دونم دیگران این همه وقت رو از کجا میارند که به کارهاشون می رسند من خیلی کمبود وقت برای همه چیز دارم :(
امروز از سحر تا الان در مورد یه گروه اعتقادی سرچ کردم و نتیجه اش این بود اگه بخوام درست بدونم باید چندین برابر زمان بزارم تا بتونم جواب شبه هایی که اونا می دند رو بدونم :(
تا الان می تونستم کلی درس بخونم 
اگه کسی پست رو خوند لطفا دعام کنه مخصوصا تو این شب عزیز