کلاسم تشکیل نشده بود و من خوش‌حال که دیشب کنکور رو به کوییز ترجیح دادم!

رفتم سایت همون موقع یکی از بچّه‌ها از من یوزر اینترنتم خواست یه نگاهی بهش کردم و با مکس گفتم هیچوقت از یه خوابگاهی درخواست یوزر اینترنت نکن!!!

(این هم‌رشته‌ای ما تقریباً از 10-12 نفر یوزر گرفته و هفته‌ای 10 گیگ با سیستم‌های دانشگاه دانلود داره توی ورد می‌نویسه در حال دانلود لطفاً دست نزنید و می‌ره سره کلاس‌هاش ، پایان روز میاد فیلم‌های دانلودی رو برمی‌داره)

چند دقیقه بعد یکی دیگه از هم رشته‌ای‌ها اضافه شد و گفت خجالت بکش این چیه دانلود میکنی و ...

نگاه کردم دیدم یه سریالی دانلود می‌کنه که با فیلم‌های منکراتی تفاوتی اندکی داره با اینکه من اهل این بازی‌ها نبودم امّا that was best time for playing و اون تصویر بالا بصورت زیر پوستی در من صورت گرفت این هم‌رشته‌ای ما رفت سر کلاسش و من دکمه‌ی start game رو فشار دادم.

رفتم پشت سیستمش نشستم و توی اون ورد که نوشته شد بود ((لطفاً دست نزنید ، در حال دانلود شروع کردم)) به تایپ متنی شبیه زیر :

مدیریت سایت دانشگاه *************

یوزر ******* اکانت اینترنت شما به دلیل دانلود محتوای مجرمانه مسدود شد در صورت تکرار مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرید.

فونت هم تغییر دادم و جوری متن رو بزرگ کرده بود که مدیریت سایت دانشگاه پیدا بود.

بخش **** رو سانسور کردم چون در مورد هویّت خودم دوست ندارم اینجا چیزی بنویسم (اوّلین قانون وبلاگ نویسی من اینه که اگه می‌خوای آزاد بنویسی خودتو معرفی نکن)

بعدش رفتم یه گوشه از سایت نشستم درس خوندن به صورتی که دید به سیستمش داشته باشم ؛ گذشت و مجرم به محل جرمش بازگشت تا برگشت چشمش افتاد به اون سیستم و اومد پرسید cloud تو اون متن رو نوشتی؟

و من که هالیوودی بابا تشریف دارم شروع کردم به نقش بازی کردن ، سرتون رو درد نیارم کار به جایی رسید که بنده خدا داشت می‌رفت پیش مدیریت سایت که توضیح بده صاحب اکانتی که مسدود کردید اصلاً روحش خبر نداره داره با اکانتش چی دانلود می‌شه مقصر اصلی خودشه و بجای اون اکانت بیاید اکانت خودش رو مسدود کنید

چند قدمی مدیریت رسیده بود که من دستش رو گرفتم و گفتم که نیازی نیست بری پیش مدیریت چون اون متن رو من نوشته بودم ؛ همونجا بود که از تو چشاش خوندم دلش می‌خواد یه سیلی محکمی بهم بزنه :-"

یک مقدار فاصله‌ قانونیم رو باهاش حفظ کردم و بعدش شروع کردم توضیح دادن که چطوری یوزر اون سیستم رو پیدا کردو و کارها رو انجام دادم 

طی صحبت‌هایی که همش با خنده همراه شده بود متوجّه شدم که اصلاً خبر نداشت اون سریال چقدر افتضاح هست و کسی ازش سریال رو درخواست کرده 

امیدوارم که تجربه‌ای شه که سری بعد قبل از دانلود دقّت کند محتوای دانلودش چیز بدی نباشه :)