سلام

قرار بود اگه بالای 40 ساعت خوندم فردا پست بدم

امّا همه چیز طبق میل آدم پیش نمی‌ره ، دوست نداشتم اینطوری شه ...

گفته بودم از کل دنیای اینترنت فقط دارم 5 تا وبلاگ رو دنبال می‌کنم و البته تلگرام رو

از این 5 وبلاگ 3 تا وبلاگ خبر نداشتند که من نیز وبلاگ دارم ، وبلاگشان رو دنبال می‌کردم و نظر می‌دادم و گاهی هم نظر نمی‌دادم :دی

البته می‌دانم که اگه ازشون بخوام به وبلاگ سر نزنند ، اون‌ها قبول می‌کنند و اصلاً هم آدم‌های فضولی نیستند اتّفاقاً آدم‌های با شخصیّتی هستند امّا حس می‌کنم کار خودم کلاً ضایع هست.

چقدر بدم میاد از این auto fill بیان ، خب شاید یکی دلش نخواهد اون کادرها رو پر کند و با نام دیگری بخواهد نظر بدهد 

چرا زورکی پرش می‌کنید

اه

اه 

اه

نمی‌دونم الان باید به چه بخشی از بیان فحش بدم آروم شم :|

الان دو راه دارم

1) وبلاگ نویسی رو ادامه ندم و فقط نظر بدم

2) به آن 3 نفر اطّلاع بدم این وبلاگمه و اگه خواستید سر بزنید و به وبلاگ نویسی ادامه بدم

فعلاٌ که نه مغزم کار می‌کنه و نه قلبم و هیچ کدوم از گزینه‌ها رو انتخاب نکردم

تا زمان تصمیم‌گیری کل دنیای اینترنت خدانگهدار 

:(